La imatge escollida per representar a tots els BdT
inclourà l’eslògan “inverteix temps, rebràs temps”. Imatge extreta de la Xarxa de BdT de l'Associació Salut i Família |
L’objectiu d’aquesta renovació és unificar a tots els
Bancs del Temps de Barcelona, però sense que perdin la seva personalitat
pròpia, ja que cadascun d’ells posseirà una etiqueta característica que els
diferenciï. El principal motiu que ha impulsat aquesta iniciativa ha estat el
sorgiment de nous Bancs del Temps en els últims mesos. Josefina Altés, coordinadora de l'Associació Salut i Família, explica
que “la xarxa està creixent i necessita una identitat pròpia". La fotografia que
s’utilitzarà per la nova campanya de publicitat coincideix amb l’actual imatge
de perfil de la pàgina al Facebook de la mateixa Xarxa dels Bancs del Temps de
l’Associació.
La difusió de la nova visió de les organitzacions es durà a terme a partir de la creació de tríptics, pòsters i banderoles dempeus per senyalitzar, per exemple, l’horari d’obertura de la secretaria. Ara per ara, el seu disseny ja està acabat però es continua treballant en el text que inclouran cadascun d’aquests tres elements publicitaris. Per altra banda, la pàgina on-line de l’Associació Salut i Família també està en ple procés de renovació i canvi. Això és degut a la gran quantitat de projectes amb què participa, més d’una quinzena, i la intenció de centralitzar-los en un mateix punt.
Amalia Alonso
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada